چهارمین کتابخانه پستی کانون پرورش فکری در اهر افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با چهارمین روز از هفته ملی کودک، کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهر با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی، هادی یوسف‌زاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی در مراسم گشایش کتابخانه پستی شهرستان اهر با تبریک ایام هفته ملی کودک، تلاش برای توسعه همه‌جانبه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در موضوع کتاب و کتابخوانی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با آغاز فعالیت‌های این کتابخانه کودکان و نوجوانان مناطق روستایی و عشایری شهرستان اهر از فعالیت‌های آن  بهره‌مند خواهند شد.

وی توجه به ارتقاء برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان را رویکرد اصلی کانون عنوان و تصریح کرد: امیدواریم با مساعدت و همراهی مسوولان استانی و شهرستان اهر به ویژه فرماندار این شهرستان شاهد فعالیت‌ کتابخانه سیار روستایی در آینده نزدیک باشیم.

یوسف‌زاده در این مراسم با تشریح برخی از برنامه‌های کانون در هفته ملی کودک از استقبال گسترده خانواده‌ها و کودکان از این برنامه‌ها خبرداد و افزود: مراسم بزرگداشت هفته ملی کودک به میزبانی مراکز کانون در سراسر استان و با حضور گسترده و پرشور کودکان و اولیای تربیتی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد:کتابخانه‌های پستی کانون آذربایجان‌شرقی قبلاً در شهرهای تبریز، مرند و میانه فعال بودند و با آغاز به کار کتابخانه پستی اهر تعداد کتابخانه‌ها پستی استان به 4 کتابخانه افزایش یافت.

زاهد محمودی فرماندار شهرستان اهر نیز با گرامیداشت « هفته ملی کودک » از حضور خود در برنامه بزرگداشت این ایام در روزهای گذشته خبرداد و کودکان را آینده‌سازان و سرمایه‌های عظیم اجتماعی کشور دانست. 

وی با ابراز خوشحالی از آغاز به کار کتابخانه پستی از تلاش‌ها و اقدامات مدیر کل کانون استان در این راستا قدردانی کرد و گفت: هر اندازه روی کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کنیم واجد ارزش است و یقیناً در رفع آسیب‌های اجتماعی کمک خواهد کرد.

فرماندار اهر ترویج کتابخوانی را مهم‌ترین شاخصه توسعه فرهنگی عنوان کرد.

کد خبر 661579

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha