اقدام جدی در پرداخت مطالبات چایکاران صورت گیرد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس با بیان اینکه اقدام جدی در پرداخت مطالبات چایکاران از سازمان چای کشور صورت گیرد گفت: برخی از کشاورزان نان شب ندارند.

به گزارش خبر نگار اعزامی خبرگزاری شبستان از سیاهکل، ذبیح الله نیک فر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی امروز (19آذر) در نشست هم اندیشی بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان سیاهکل که با حضور استاندار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان سیاهکل با وجود مواهب طبیعی دارای مشکلاتی است که همت همه مسئولان را در جهت رفع می طلبد.

 

 وی  با بیان اینکه نداشتن گاز در برخی از روستاها از اهم مشکلات این شهرستان است گفت: روستاهایی که از نعمت گاز بی بهره اند در دریافت سوخت نیز با مشکلاتی روبه رو هستند.

 

نیک فر اذعان کرد: ترافیک در محورها، نداشتن طب تخصصی، اورژانس، نداشتن تجهیزات بهداشت و درمان، آب شرب، آب و فاضلاب و ...... از معضلات این شهرستان شمرده می شود.

 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به ترافیک این شهرستان اشاره و تصریح کرد: سرعت در اجرای کمربندی و محور سنگر به سیاهکل و کمربندی خیام از دیگر مطالبات مردم این شهرستان شمرده می شود.

 

 وی به زراعت چوب در این شهرستان پرداخت و افزود: تولید و ایجاد اشتغال در زارعت چوب این شهرستان مغفول مانده است.

 

نیک فر با تاکید بر اینکه شهرستان سیاهکل دارای ظرفیت های بالای تاریخی است اذعان کرد: ازدیر باز تا کنون گیلان را به دیلمان می شناسند.

 

 وی به مطالبات چایکاران اشاره و خاطرنشان کرد: مطالبات چایکاران از کارخانه داران از دیگر دغدعه های کشاوران این شهرستان است.

 

نماینده مردم شهرستان سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سازمان چای با مدیریت صحیح می تواند اقدامی جدی برای  پرداخت سریع مطالبات چایکاران انجام دهد.

 

وی افزود: برخی از چایکاران و کشاورران از تامین نان شب معذور هستند و باید فکر اساسی در این زمینه صورت گیرد.

 

نیک فر به ظرفیت گردشگری این شهرستان پرداخت و گفت: زیر ساخت های گردشگری باید برای  پذیرش توریست بیش ازیش تقویت شود.

 

وی افزود: برخی از مناطق شهرستان سیاهکل شبکه‌های تلویزیونی را مطلوب دریافت نمی کنند.

 

نماینده مردم شهرستان سیاهکل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تکمیل زیر ساخت های ورزشی از دیگر مطالبات مردم این شهرستان از مسئولان ذی ربط می باشد.

 

کد خبر 675121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha