جلسه هیأت امنای بنیاد آذربایجان تا دو هفته آینده برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا دو هفته آینده جلسه هیأت امنای بنیاد با حضور استانداران چهار استان شمال غرب کشور در تهران تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در دیدار با هیأت مدیره بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان که در خانه تاریخی پروین اعتصامی تبریز برگزار شد، در جریان برنامه‌ها، طرح‌ها و فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

وی با بیان این‌که اقدامات مطلوب و قابل توجهی در مدت کوتاه فعالیت بنیاد صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تا دو هفته آینده جلسه هیأت امنای بنیاد با حضور استانداران چهار استان شمال غرب کشور در تهران تشکیل خواهد شد.

صالحی با بیان این‌که طرح‌های بنیاد تحت هیج شرایطی نباید متوقف شود، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد؛ گفت‌وگویی پیرامون سیاست‌گذاری و تصویب آئین های تدوین شده صورت گیرد تا در امور جاری تسریع صورت گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار اولویت‌سنجی، تدوین نظام مشارکت‌سنجی و ایجاد تعلق خاطر از سوی مردم نسبت به بنیاد شد و گفت: اننظار داریم چشم‌اندازی برای آینده فعالیت های بنیاد تدوین شود تا به صورت هدفمند حرکت کنیم.

وی با تأکید بر این‌که باید مشارکت های مردمی برای جذب منابع و اندیشه های بدیع صورت گیرد، گفت: امیدواریم با توجه به اهدافی که تعریف شده است، اثرگذاری بنیاد نه تنها در منطقه شمال‌غرب بلکه در سراسر کشور مشهود باشد.

صالحی با بیان این‌که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت ویژه از دانشنامه و دایره المعارف آذربایجان خواهد داشت، افزود: در تفاهم نامه ای که با استانداری آذربایجان شرقی انعقاد شده است؛ بخشی از بندها مربوط به طرح های حمایتی از فعالیت های بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان است.

کد خبر 680535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha