وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد تبریز شد

خبرگزاری شبستان: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش با استقبال مسؤولان استان آذربایجان‌شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی پیش با استقبال مسؤولان استان آذربایجان‌شرقی برای شرکت در آیین آغاز رویداد تبریز ٢٠١٨ و دیدار با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.
وی قرار است در این سفر چند روزه ضمن دیدار با نماینده‌ ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان شرکت کرده و به بررسی مسائل فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان بپردازد، صالحی قرار است در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی نیز شرکت کند.
وزیر فرهگ و ارشاد اسلامی فردا ضمن دیدار صمیمی با اعضای هیأت مدیره انجمن های فرهنگی، هنری و تشکل های صنفی مطبوعات آذربایجان شرقی، در آئین استقبال از رویداد تبریز 2018 نیز شرکت خواهد کرد.
صالحی در برنامه روز جمعه از پروژه های عمرانی و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز و اهر بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه‌ها قرار می گیرد. بازدید از روند اجرای پروژه موزه هنرهای معاصر نیز در برنامه های وزیر قرار دارد.
حضور و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه تبریز و همچنین دیدار با استاد نظمی؛ شاعر معاصر آذربایجان از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان‌شرقی اعلام است که طی این دیدار از مقام ادبی این چهره برگزیده کشوری تجلیل خواهد شد.
گفتنی است، آخرین برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار با تعدادی از اهالی رسانه و نشست خبری با خبرنگاران تبریزی خواهد بود.

 

کد خبر 680429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha