اغلب هنرمندان با مشکلات معیشتی مواجه هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: هنرمندان با مشکلات معیشتی مواجه هستند، بیمه اصحاب فرهنگ نیز یکی از معضلات مهم موجود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، بیت الله عبداللهی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی امشب در دیدار نشست صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه منطقه ارسباران به طرح مطالبات فعالان این عرصه پرداخت. 
عبداللهی در سخنانی با بیان این‌که جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران آبروی شهر است، اظهار داشت: هنر تئاتر در اهر قدمت تاریخی دارد و انتظار داریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت ویژه از این رویداد مهم داشته باشد.
وی با تأکید بر توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان اهر گفت: هنرمندان با مشکلات معیشتی مواجه هستند، بیمه اصحاب فرهنگ نیز یکی از معضلات مهم موجود است، ضمن این‌که اهر از نظر سالن های اجرای نمایش نیز یکی از شهرهای فقیر استان است.
حجت الاسلام ناصر حاجی زاده، امام جمعه شهرستان اهر نیز در سخنانی با اشاره به جلسات و مصوبات شورای فرهنگ عمومی این شهر اظهار داشت: وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان این منطقه وجود دارد که همین امر منجر به قوت اقدامات فرهنگی و دینی ارسباران شده است.
همچنین محمودی، فرماندار شهرستان اهر در سخنانی با بیان این‌که ارسباران مهد فرهنگ، هنر و مدنیت است، گفت: این خطه در حرکت‌های تاریخی و رویدادهای مهم تاریخ معاصر نقش بسیار مهمی داشته است، ارسباران مهد پرورش عرفا، علما، فرهیختگان، اندیشمندان و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر بوده است. 
گفتنی است، در ادامه این نشست نمایندگان هر یک از انجمن‌ها و تشکل های فرهنگی و هنری شهرهای اهر، هریس، ورزقان خدآفرین، کلیبر و هوراند به ارایه نکته نظرات، درخواست‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

 

کد خبر 680575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha