برنامه ریزی ۹ هزار دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز یزد  به منظور بزرگداشت « دهه فجر» امسال

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز یزد گفت: به منظور بزرگداشت « دهه فجر» امسال، حدود ۹ هزار دقیقه برنامه در مرکز یزد برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احمد پهلوانیان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در نشست ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری یزد گفت: کمیته اطلاع رسانی در استان یزد به منظور بزرگداشت برنامه های ستاد دهه فجر،  برنامه های مختلفی داشته است که دبیران کمیته ها برنامه ریزی کرده اند که مهمترین مصوبات آنها در خصوص انعکاس تمامی برنامه های این دهه است.

 

وی افزود: سه نقطه کانونی محور اصلی برنامه های ما در دهه فجر بود که وحدت و همدلی با نماد پرچم انقلاب اسلامی، امید به آینده و نشاط و شادابی از جمله این محورها است.

 

پهلوانیان تصریح کرد: مجموعا برنامه ریزی دهه فجر امسال 9 هزار دقیقه برنامه های مختلف است که از شاخص ترین این برنامه ها شامل تله فیلم دو شهید دیالمه و احمدی از روستای شمسی در استان یزد، تله فیلم رجال است.

 

وی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز ستاد این بزرگداشت در استان یزد از مدتی پیش تشکیل شد و برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان یزد بیان کرد: از پایان 22 بهمن 96 تا 22 بهمن 97 میزان 10 تا 20 درصد برنامه ها مربوط به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و در این راستا نیز برنامه مختلفی تدارک دیده شده است.

کد خبر 684939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha