تشکیل بیش از ۵۰۰ ستاد در مساجد استان یزد به منظور بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به برنامه های دهه فجر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: بیش از ۵۰۰ ستاد در مساجد استان یزد به منظور بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود دهقانی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد شب گذشته (4 بهمن) در نشست ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری یزد گفت: ما همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را در سه کمیته فرهنگی هنری، اقلیت ها و کانون های مساجد برنامه ریزی کرده ایم.

 

وی افزود: یکی از مهمترین رویدادها در استان در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاحیه فیلم « فجر» است که در این راستا نیز جشنواره تئاتر فجر، نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی، برگزاری نمایشگاه کتاب در تمامی شهرستان ها، دیدار هنرمندان با خانواده شهدا از جمله برنامه های دیگر ما است.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد بیان کرد: در این زمینه نیز اجرای پرفورمنس برای اولین بار در میادین استان داریم که برنامه های مختلف هنری نیز خواهیم داشت.

 

دهقان بیان کرد: همچنین در این راستا نیز  اقلیت های دینی بیش از 10 برنامه دارند که نواختن جشن در آتشکده و نصب پرچم جمهوری اسلامی، خوانش متون مذهبی اقلیت های مذهبی به عنوان برنامه های دیگر ما است.

 

وی بیان کرد: در این زمینه نیز در استان یزد در کمیته مساجد استان یزد برنامه های مختلفی داریم که در بیش از 500 کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد برنامه ها اجرا می شود.

کد خبر 684941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha