انقلاب اسلامی منافع نامشروع استکبار را به مخاطره انداخته است

خبرگزاری شبستان: آیت الله ملکوتی گفت: درست است که هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله وجود دارد، اما نباید غیرمنصفانه عمل شود، دستاوردهایی در سایه انقلاب به وجود آمده که سابقه نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت الله شیخ هادی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان یوم الله 22 بهمن تبریز با تشریح برکات انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: این انقلاب منافع نامشروع استکبار جهانی در کشور و منطقه را به مخاطره انداخته است.

وی با بیان این‌که امنیت رژیم صهیونیستی به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی به خطر افتاده است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که منافع استکبار جهانی و استعمار پیر در ایران اسلامی قطع شده است، طبیعی خواهد بود که رسانه‌های وابسته به غرب شبانه‌روز علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی ایران تبلیغ منفی داشته باشند.

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و یکدلی برای مقابله دشمنان دیرین نظام هستیم، تصریح کرد: مسؤولان در هر شرایطی باید به فکر رفع مشکلات مردم باشند؛ مسؤولان بدانند که منشاء تمامی مشکلات دشمنان نیستند، بلکه سوء مدیریت‌ها و بی‌تدبیری در داخل نیز وجود دارد.

آیت الله ملکوتی با بیان این‌که دستاوردهای انقلاب اسلامی غیر قابل انکار است، تصریح کرد: درست است که هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله وجود دارد، اما نباید غیرمنصفانه عمل شود، آنچه که امروز شاهد وضعیت کشور هستیم غیر قابل مقایسه با وضعیت اسف‌بار رژیم طاغوت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان در قرن بیستم به واسطه رهبری، اهداف و حضور طبقه‌های مختلف مردم بوده است، گفت: این انقلاب به معنای واقعی کلمه مردمی بود، این در حالیست که رهبری این انقلاب نیز بر عهده مجتهدی فقیه، عارف، دین‌مدار، مردمی، فیلسوف، حکیم و شجاع بوده است.

وی اختلافات عمیق طبقاتی، ستم و ظلم رژیم حاکم، تنگناهای معیشتی، تخریب ارزش‌های اخلاقی و دینی، ساختارشکنی در عرصه های اجتماعی و فرهنگی را از جمله علل وقوع انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم به دنبال حاکمیت دین و شریعت، قسط و عدالت، رفع تبعیض‌ها و حضور نخبگان علمی و دینی در رأس امور بوده‌اند.

آیت الله ملکوتی با تأکید بر این‌که هنوز با ایده‌آل‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی فاصله داریم، تصریح کرد: ملت ایران سال‌ها در جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم مقابل دشمنان ایستادگی کرده است، امروز نیز اجازه نخواهد داد، دشمنان در تحقق اهداف شوم خود موفق باشند.

کد خبر 689062

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha