سفر یك روزه مدیران كل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان به شهرستان ابركوه

خبرگزاری شبستان: مدیران كل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان یزد از پروژه های مدارس شهرستان ابركوه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد عباسعلی دانافر و مدیر کل آموزش و پرورش و عارفی نوسازی مدارس روز گذشته (13 اسفند) در سفری یک روزه به شهرستان ابرکوه از پروژهای در حال احداث اداره کل نوسازی مدارس بازدید و در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه شرکت کردند.

 

در بدو ورود به شهرستان ابرکوه با حضور در منزل جانباز مدافع حرم و شهیدان آدمی با خانواده این شهیدان و ایثارگران دیدار کردند.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا ، دیدار با این خانواده‌های معزز را توفیقی برای مسئولان دانست و گفت: همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا درطول دوران انقلاب هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک این عزیزان است.

عارفی خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه مهم مسئولان خواند و گفت: خدمت به خانواده‌های ایثارگران و شهدا فرصت ارزشمندی است که باید مدیران و مسئولان آن را قدر بدانند و از آن غفلت نکنند و در راستای خدمت به این قشر گام‌های استوار بردارند.

 

سپس مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس از پروژهای نیمه تمامی که در سال های گذشته به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده بود و در سالجاری با جذب اعتبار مورد نیاز اتمام آن ها و گرفتن موافقتنامه ها در دستور کار قرار گرفته و اکنون در حال ساخت و پیشرفت است، بازدید کردند.

 

مدارس  خشنود، ملاصدرا و اردوگاه ولایت شهرستان ابرکوه و خانه فرهنگیان ابرکوه با 95 درصد پیشرفت از جمله این پروژها است.

 

در پایان مدیران کل موزش و پرورش و نوسازی مدارس در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه شرکت کردند.

 

در این جلسه عارفی مدیرکل نوسازی مدارس استان از تخصیص دومیلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژهای نیمه تمام این شهرستان خبر داد.

 

دکتر عارفی در ادامه بیان داشت: در سال در جاری در حدود 6 هزار و 250 مربع ایزوگام و 6 هزار و 200 متر مربع آسفالت مدارس فرسوده ابرکوه، بهسازی و مرمت شده است.

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان ادامه داد: تا کنون سه هزار و 223 رادیاتور فرسوده مدارس شهرستان ابرکوه تعویض شده و سه مدرسه هم برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 693548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha