خانه مطبوعات باید میراث داریک قرن تجربه فعالیت مطبوعاتی در یزد باشد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزدبا اشاره به بیش از یک قرن تجربه مطبوعاتی در یزد، گفت:خانه مطبوعات باید میراث دار این ۱۰۰سال باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،‌مجید جوادیان زاده در دیدار با اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات یزد، گفت:خانه مطبوعات یزد با همه افت و خیزهایی که با آن روبرو بود در حال حاضریک تشکل قانونی است که باید قداست و جامعیت خودرا حفظ کند.

 

به گفته وی،خانه مطبوعات باید جامعه تکثرهمه رسانه ها و آیینه تمام قدی برای همه مطبوعات باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اینکه مسیر باید برای خانه مطبوعات هموار شود،تصریح کرد:برگزاری دوره های آموزشی باید در این تشکل به دوران اوج خود برسد.

 

وی در ادامه تبیین جایگاه خانه مطبوعات درمیان مدیران و افکار عمومی را خواستار شد و گفت:همه مدیران باید با رسالت و فعالیت های خانه مطبوعات یزد آشنا شوند.

 

جوادیان زاده همچنین خواهان فعالیت ابتکاری درخانه مطبوعات یزد شد و گفت:فعالیت های ابتکاری باعث جذب و همگرایی بیشتر فعالان رسانه ای می شود.

 

درابتدای این نشست اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات یزد به ارائه نظرات و پیشنهادات و همچنین مشکلاتی که ب ان مواجه هستند پرداختند.

کد خبر 700450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha