مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با شهردار یزد دیدار کرد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با شهردار یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با جمالی نژاد، شهردار یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

حجت الاسلام گرجی ضمن خدا قوت و تشكر از  جناب شهردار بابت زیبا سازی شهر یزد در ایام نوروز گفت: آنجا كه پای خلاقیت و سلیقه به میان می آید نتیجه ی كارها بسیار جذاب و قابل قبول می شود.

 

وی بیان کرد: كار فرهنگی نیز نیازمند فكر و خلاقیت است و ما باید هم در بعد فیزیكی و سازه های مساجد به دنبال زیبا سازی باشیم و لوكیشنی جذاب برای آن درست كنبم و هم در بعد فرهنگی آن خلاقیت و جذابیت داشته باشیم .

 

مسول دبیرخانه كانون های فرهنكی هنری مساجد گفت: مسجد امروز، مخاطب امروز، كاركرد فرهنگی امروز از جمله مقولاتی هستند كه با جدیت تمام درباره آن فكر و به تناسب آن  و با توجه به بیانیه ماموریت كانونهای فرهنگی و هنری استراتژی خود را تعریف می كنیم.

 

مهدی جمالی نژاد، شهردار یزد نیز در این نشست بیان کرد: کانون های مساجد در دل محلات و خانواده است که امیدواریم با همکاری شهرداری بتوانیم انواع فعالیت های فرهنگی و هنری را در جامعه پیگیری کنیم.

وی افزود: کارهای فرهنگی در جامعه به دو دسته کارهای پر هزینه و کم هزینه تقسیم می شوند که با وضعیت بودجه ای امروز، ما باید با کمترین هزینه ها به نوعی در راستای نشاط و شادابی مردم فعالیت کنیم.

 

شهردار یزد بیان کرد: ما در سال جاری سعی کردیم تا فضای شهر را متفاوت داشته باشیم اما با توجه به مشکلات در بحث بودجه ای تلاش داریم تا منابع مالی را بررسی کرده و پروژه های متفاوت و بزرگتری را در شهر یزد داشته باشیم.

کد خبر 702172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha