مدیریت مصرف آب مهمترین راهکار برای حل مشکل بحران آب

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران بی آبی در استان یزد گفت: مدیریت مصرف آب مهمترین راهکار برای حل مشکل بحران آب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی امروز (۹اردیبهشت) در همایش تجلیل از طلاب حوزه های علمیه استان یزد با حضور آیت الله جزایری در سالن تربیت معلم استان یزد با اشاره به پیشرفت کشور در بخش های مختلف گفت: ما در جنگ هسته ای و نظامی و مذاکرات هسته ای دشمنان را بارها شکست دادیم اما متاسفانه در بخش اقتصاد هنوز نتوانسته ایم دشمنان را شکست دهیم.

 

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری این سال ها را با موضوع اقتصاد داخلی مطرح کرده اند ما نیز باید در این زمینه گام برداریم و در اقتصاد نیز داخل را تقویت کنیم.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حاصل چهل سال  تلاش در حکومت اسلامی ایران به این نقطه کنونی رسیده ایم که امیدواریم روز به روز نقاط قوت را تقویت کنیم و نقاط ضعف را با همکاری مردم و مسئولان بر طرف کنیم.

 

موسوی تصریح کرد: استان یزد بالای 6 هزار طلبه در سطح کشور دارد که این نشان از ظرفیت این استان در کشور است و باید به خوبی از این ظرفیت نیز استفاده کنیم.

 

وی افزود: بزرگترین مشکل امروز ما در استان یزد آب است که علما می توانند با نفوذ کلام خود در کنار مسئولان نیز به این امر توجه داشته باشند و در راستای حل این مشکل تلاش کنند.

 

 نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم یزد و اصفهان در ارتباط با بحران آب جدایی ناپذیر هستند و امسال نیز سخت ترین سال تنش آبی را داریم.

 

موسوی ادامه داد: ما امروز با بحران بی آبی مواجه هستیم که باید مصرف آب را مدیریت کنیم که این نیز زمان می برد.

 

وی گفت: ما در شاخصه آموزش و پرورش چندین سال است که اول شدیم ولی با بررسی ها مشاهده کردیم که در شاخصه های مختلف در سطح کشور مطرح هستیم و حتی در سطح جهانی نیز قرار داریم که بایستی آنها را نیز تقویت کنیم.

کد خبر 702501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha