بازدید سرپرست روابط عمومی استانداری یزد از خبرگزاری شبستان در استان یزد

خبرگزاری شبستان: سرپرست روابط عمومی استانداری یزد از دفتر خبرگزاری شبستان در استان یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی صالحی، سرپرست روابط عمومی استانداری یزد امروز (13 اردیبهشت) از خبرگزاری شبستان در استان یزد بازدید کرد.

 

علی صالحی در این بازدید با اشاره به فعالیت های خبری در استان یزد گفت: خبرگزاری شبستان یکی از خبرگزاری های فعال در استان یزد است که در کنار خبرنگاران و رسانه های استان فعالیت های خبری را به دقت و نظم دنبال می کند.

 

وی افزود: همانطور که از نام این خبرگزاری مشخص است، خبرگزاری شبستان نیز در استان یزد در راستای فعالیت های فرهنگی و پوشش اخبار مذهبی به خصوص در مساجد استان گام برداشته است که امیدواریم روز به روز موفق تر عمل کند.

 

سرپرست روابط عمومی استانداری یزد در پایان بیان کرد: انتشار دقیق و صحیح اخبار یکی از رسالت های خبری است که خبرگزاری شبستان در استان یزد نیز آن را پیگیری می کند و امیدواریم در بین خبرنگاران نیز این امر روز به روز بیشتر مشاهده شود.

 

سید ضیا میررحیمی، دبیر استانی خبرگزاری شبستان در یزد نیز در این برنامه با اشاره به فعالیت های خبرگزاری شبستان در استان یزد گفت: با توجه به رسالت خبرگزاری شبستان، فعالیت های فرهنگی و هنری و مذهبی در دستور کار این خبرگزاری در استان قرار گرفته است.

 

وی افزود: در خبرگزاری شبستان در استان یزد نیز صحت و کامل بودن اخبار را دنبال می کنیم و در جهت اطلاع رسانی گام برداریم.

کد خبر 703101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha