مبنای تشکیل انقلاب و سپاه پاسداران بر اساس حرکتی عقیدتی و دینی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت عقیده در انقلاب اسلامی گفت: مبنای تشکیل انقلاب و سپاه پاسداران بر اساس حرکتی عقیدتی و دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد امروز (15 اردیبهشت) در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: همه ما آنچه داریم بر مبنای عقده است و انقلاب اسلامی و سپاه ما نیز بر اساس حرکتی عقیدتی و انقلابی و دینی بوده است.

 

وی افزود: کسانی که در دوران دفاع مقدس شهید و جانباز و اسیر شدن بر مبنای دین و عقده بوده است و امروز نیز دفاع از حرم و حریم بر مبنای اعتقاد و دین و عقیده است.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: همانطور که امام (ره) فرمودند مجموعه سپاه یک مجموعه نظامی صرف نیست بلکه عقیدتی سیاسی است که برای حفظ این عقیده سلاح به دست گرفته است.

 

جمیری تصریح کرد: امروز نگاه همه فرماندهان در سپاه نیز همین است و مبنای پیروی ما در تمامی حرکت ها نیز نگاهی مردمی به آن بوده است و آنچه داریم بر مبنای عقیده ما بوده است.

 

وی ادامه داد: ما در هفته عقیدتی سیاسی سپاه برنامه های مختلفی در استان داریم که در مجموعه سپاه و بسیج برنامه های مختلفی انجام می شود.

کد خبر 703368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha