فرهنگ جهادی لازمه عبور از مشکلات است

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: کارهای بزرگ، به همّتهای بزرگ و به ایمانهای عمیق احتیاج دارد و این معنی یک کار جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی امروز در دیدار جهادگران بسیجی با بیان این‌که تاسیس نهادهای انقلابی از برکات انقلاب است، گفت: جهاد سازندگی طی جنگ تحمیلی نقشی ارزنده و بی‌بدیل داشت و جهادگرانش همواره در سخت‌ترین لحظات دفاع مقدس دوشادوش سایر رزمندگان، در پاسداری از کیان نظام اسلامی در تلاش بودند.

امام جمعه تبریز افزود: آنچه انقلاب اسلامی به مردم ما داد، فرهنگ جهادی بود که به واسطه این فرهنگ در جوانان تحصیل کرده با جوششی انقلابی همه‌ صحنه‌ها و عرصه‌ها به میدان آمدند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تغییر عنوان جهاد سازندگی به جهاد کشاورزی اظهار داشت: معظم له در آن زمان فرمودند هم جهاد سازندگی که از اوّل انقلاب میداندار کارهای بسیار با ارزش و مهم بود، و هم وزارت کشاورزیِ سابق که مجموعه‌ای از تجربه‌ها و امکانات فراوان در آن متراکم بود باید امید را در دلها زیاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: کارهای بزرگ، به همّت‌های بزرگ و به ایمانهای عمیق احتیاج دارد و این معنی یک کار جهادی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که حرکت عظیم بسیج سازندگی و اردوهای هجرت سالهاست توسط جوانان دانشجو و دانش‌آموز در بخشهای مختلف پیگیری می شود، گفت: امروز نیروهای بسیج دانشجویی در حوزه‌های مختلف با تعهد و تخصص مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و نقش آفرینی دانشجویان بسیجی ابعاد گسترده و مختلفی دارد.

کد خبر 704315

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha