تاکنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده و نخواهم کرد

خبرگزاری شبستان: راستگو با بیان این‌که تعامل حداکثری با اصحاب رسانه داشته‌ام، گفت: تاکنون تاکنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده‌ام و امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، علیار راستگو، فرماندار تبریز امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه صداقت و شفافیت از شاخص های اصلی مدیران هوشمند است، اظهار داشت: باید به مردم اطلاعات درست ارایه شود، زیرا اقشار مختلف مردم در عرصه های مختلف فعالیت و تصمیم گیری می کنند.

وی نقش خبرنگاران را در ایجاد زیرساخت های فرهنگی جامعه موثر دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید نسبت به فرهنگ سازی و نهادینه کردن روش های صحیح زندگی در جامعه تلاش و از مسوولان برای حل مشکلات مردم مطالبه گری کنند.

فرماندار تبریز با بیان این‌که کار خبرنگاری سخت و انتظارات جامعه از این قشر زیاد است، گفت: این قشر به عنوان دلسوزان جامعه رسالت سنگینی بر عهده دارند؛ خبرنگاران می توانند در حد توان خود پاسخگوی افکار عمومی باشند و به شبهات مردم پاسخ دهند.

راستگو با بیان این‌که تعامل حداکثری با اصحاب رسانه داشته‌ام، گفت: تاکنون تاکنون از هیچ خبرنگاری شکایت نکرده‌ام و امیدوارم این روند در آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خیلی از کارهایی که برای نظام هزینه بر است؛ توسط سازمان های مردم نهاد به خوبی انجام می شود، اظهار داشت: تعداد سازمان های مردم نهاد این شهرستان در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت های گذشته 100 درصد رشد یافته است.

راستگو با بیان این‌که مجوز فعالیت حدود 90 سازمان را در سال های اخیر تنها فرمانداری تبریز صادر کرده اس، گفت: این سازمان ها مشکلات مربوط به گروه های هدف را پیگیری و برای رفع آن ها اقدام می کنند. هم اکنون 197 تشکل سیاسی و صنفی در تبریز فعالیت می کند و تشکل های سیاسی در راستای طرح گفت و گوی سیاسی دولت باید در این راه پیشقدم شوند.

وی با بیان این‌که مهم‌ترین سرمایه شهرستان تبریز، نیروی  انسانی آن برای توسعه همه جانبه است، گفت: بزرگترین ظرفیت این شهر نیروی انسانی زیاد آن در کنار ظرفیت های حوزه صنعت و تجارت، بازار، دانشگاه ها، ارایه خدمات فنی و مهندسی و واحدهای دانش بنیان و فناوری های پیشرفته است.

کد خبر 703610

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha