حمایت از بانوان، گامی موثر در جهت رونق بخشی به بازار تولید

خبرگزاری شبستان: مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد با اشاره به اهمیت توجه به نقش بانوان در جامعه گفت: حمایت از بانوان، گامی موثر در جهت رونق بخشی به بازار تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رقیه کرمانیان، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد روز گذشته (22 اردیبهشت) در مراسم افتتاحیه نمایگاه صنایع دستی بانوان استان یزد گفت: نزدیک به یک دهه است که مسئولان و مقام معظم رهبری دغدغه معیشت مردم دارند و بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند که در این زمینه نقش زنان بسیار مهم و اثرگذار است.

 

وی افزود:در کنار نقش بانوان که فرهنگ سازی است رونق بخشی به بازار تولید هم وجود دارد که مسئولان باید آنها را حمایت کنند.

 

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: بازارچه های دائمی یکی از فرایندهای مهم در این امر و توسعه اقتصادی است که در استان یزد نیز مسئولان استان بدان اهتمام دارند.

 

کرمانیان تصریح کرد:امیدواریم بتوانیم در شهر جهانی کالاهایی با برند مناسب عرضه کنیم و در این راستا نیز بایستی دوره های آموزشی در این زمینه داشته باشیم که امور بانوان استانداری یزد نیز این را پیگیری می کند.

 

وی گفت:اولین بازارچه دائمی بانوان استان یزد امروز افتتاح شد که امیدواریم بتوانیم در نقاط مختلف شهر نیز این مراکز را ایجاد کنیم.

کد خبر 704963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha