آستان مقدس امامزادگان، میزبان محافل قرآنی است

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، با اشاره به اینکه برنامه جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان در ۲۰ بقعه شاخص برگزار می شود؛ به دیگر برنامه های این اداره نیز اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، امروز(۳۱ اردیبهشت)در نشست خبری با اشاره به اینکه برنامه جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان در ۲۰ بقعه شاخص برگزار می شود؛ به مشارکت این اداره کل در جمع خوانی قرآن حسینیه ثارالله(برنامه محوری استان)هم اشاره کرد.

 

وی افزود: در کنار جمع خوانی قرآن، جلسات تفسیر و آموزش روان خوانی هم داریم؛ همچنین توزیع قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، هفته وقف و دهه فجر انجام می شود که سالیانه ۱۰ هزار جلد در استان توزیع می شود و ۳ هزار جلد قرآن فقط در ماه رمضان و یک هزار جلد هم توسط رفسنجان توزیع می شود.

 


حجت الاسلام یعقوبی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی مصری در تاریخ ۲۶ و ۲۷ رمضان خبر داد و گفت: چهلمین و یکمین دوره مسابقات قرآن در مرحله شهرستانی برگزار شد که مرحله استانی آن مرداد و مرحله کشوری اواخر مهر برگزار می شود.

 

وی گفت: دوره تربیت مربی سالیان گذشته در قم بوده اما از سال گذشته در مرکز استان برگزار می شود؛ «دیدار یار» نیز دیدار با رهبر انقلاب همزمان با مسابقات بین المللی قرآن کریم در اردیبهشت برگزار شد که سهمیه استان ۲۰ نفر بود که از فعالین قرآنی در این دیدار شرکت کردند.

 

کد خبر 706283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha