عزت و اعتبار امروز سپاه ناشی از سرمایه مردمی آن است

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: شهدای مدافع حرم در برابر جنایتکارانی که بویی از اسلام نبرده اما با نام مقدس اسلام دست به جنایت زدند، ایستادگی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی سپاه در مراسم گرامیداشت چهلم شهید مدافع حرم اکبر زوار در مسجد جامع تبریز، اظهار داشت: شیعه مکتب حسینی هیچ‌گاه در برابر ظلم ظالمان سکوت نمی کند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم در برابر جنایتکارانی که بویی از اسلام نبرده، اما با نام مقدس اسلام دست به جنایات بی شرمانه در تاریخ بشریت زدند، ایستادگی و مبارزه کرده و به فیض شهادت نایل گشتند.

پورجمشیدیان ادامه داد: مدافعان راستین حرم آل الله معنای واقعی بصیرت هستند که بدون چنین دیدگاه و نگرشی امکان حضور در چنین کارزاری در مبارزه با دشمنان اسلام محمدی(ص) وجود نداشت.

فرمانده سابق سپاه عاشورا با اشاره به این‌که شهدای مدافع حرم در مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری تا پای جان ایثارگری کردند، گفت: مگر می شود مسلمان و شیعه امام حسین(ع) بود و نسبت به وضعیت و شرایط مسلمانان سوریه، یمن، نیجریه، فلسطین و بحرین بی تفاوت بود.

وی با بیان این‌که رسالت پاسداری حرکت پیشبرنده انقلابی و با نشاط است، تصریح کرد: امروز باید در صحنه های مختلف حضور داشته باشیم که حضور در جبهه مقاومت هم یکی از همان صحنه هاست.

کد خبر 706313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha