کانون های مساجد، شبکه عظیم نیروهای قرآنی در جامعه

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: کانون های مساجد به عنوان یک شبکه عظیم قرآنی در جامعه توانسته اند فرهنگ اسلامی و قرآنی را همه گیر کنند.

حجت الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: کانون های مساجد داری ظرفیت انسانی بسیار غنی و ارزشمندی است که میتواند مسئولان فرهنگی را نسبت به آینده فرهنگی جامعه خوشبین کند.

 

وی افزود: اداره ارشاد نیز باید دست این نهاد مسجدی را به گرمی بفشارد، چرا که حمایت اداره ارشاد می تواند افق های زیبایی را در برابر کانون های فرهنگی و هنری مساجد بگشاید.

 

این مسئول با بیان اینکه کانون های مساجد جدا از مجموعه ارشاد نیست، تصریح کرد: باید در برنامه های فرهنگی و هنری که از طرف ارشاد برنامه ریزی می شود از ظرفیت انسانی کانون های مساجد استفاده کنیم.

 

خدایاری اضافه کرد: امیدواریم در آینده شاهد رشد و پیشرفت این نهاد مسجدی در جامعه باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پااسخ به اینکه تالار مرکزی ارومیه در چه وضعیتی قرار دارد، گفت: با توجه به آمار هایی که دریافت شده است این تالار از پیشرفت 95درصدی برخوردار است.

 

وی خاطرنشان کرد: 75درصد از پیشرفت این تالار در زمان دولت تدبیر و امید بوده است که امیدواریم در سال جاری به بهره برداری برسد.

 

کد خبر 706663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha