مجلس از دولت برای اجرای برنامه هایش حمایت می کند/دستگاه های دولتی خود را موظف به مبارزه با فساد بدانند

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت قوه مقننه و قضاییه و سایر نهادهای کشور از دولت برای مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا گفت: دستگاه های دولتی باید خودشان را موظف به مبارزه با فساد بدانند.

سیدابوالفضل موسوی، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع هیئت دولت و تاکید ایشان بر حمایت از سیاست های دولت به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: در وضعیت فعلی که آمریکا مقابل ما ایستاده و اولویتش جنگ اقتصادی است ما باید از قوه مجریه که جلوی این جنگ اقتصادی ایستاده است، حمایت کنیم.

 

وی اظهار داشت: در زمان جنگ همه دستگاه ها و نیروهای انقلاب از نیروی نظامی که مقابل بعثی ها می ایستاد به هر طریقی حمایت می کردند در حال حاضر نیز دولت در این جنگ جلو است و ما باید از این دولت حمایت و پشتیبانی کنیم تا در این جنگ موفق شود.

 

موسوی بیان کرد: به هر حال اشکالاتی به کار دولت وارد است و اینگونه نیست که نقصی در کار دولت نباشد اما ما باید با تمام این نواقص و ایراداتی که وجود دارد از دولت حمایت کنیم.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد اینکه مسئولان باید چابک، انقلابی و مردمی باشند، یادآور شد: اگر قرار است مسئولان ما مقابل آمریکا بایستند باید روحیه انقلابی داشته باشند در واقع روحیه دولت باید انقلابی باشند و فسادی نیز در دولت نباشد اگر هم فسادی صورت می گیرد در درون خود آن دستگاه دولتی با آن مبارزه شود.

 

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درست است مجلس باید بر اجرای قوانین نظارت کند و قوه قضاییه نیز باید با مفسدین برخورد کند اما آن چیزی که مهم است این است که نباید فسادی در دولت شکل بگیرد یعنی سیستم های نظارتی و کنترلی در دستگاه های دولتی آنقدر قوی باشند که کسی جرات اینکه دچار خلافی شود را نداشته باشد.

 

وی با تاکید بر حمایت مجلس از دولت برای اجرای برنامه ها و طرح هایش در مقابل جنگ اقتصادی آمریکا گفت: ما همه دست به دست هم می دهیم تا دولت برنامه هایش را جلو ببرد چرا که دولت در مواجهه مستقیم با این جنگ است و حتما حمایت و پشتیبانی قوای دیگر را لازم دارد.

کد خبر 716248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha