بهترین روش برای توسعه و نگهداری کشور، اعتماد به مردم است

مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با اشاره به پیشرفت های پیشگامان در سطح کشور گفت: بهترین روش برای توسعه و نگهداری کشور، اعتماد به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا رضایی نژاد، مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما هرچه که بتوانیم از ظرفیت جامعه درقالب تعاونی و کار تعاونی استفاده کنیم در این شرایط اثرگذاری مضاعفی خواهد داشت.

 

وی افزود: ما در گروه تعاونی پیشگامان از ظرفیت پول جامعه استفاده کرده ایم و خدارا شاکریم که تا امروز توانستیم هم پرداختی به سهامداران داشته باشیم و هم با پول خرد آنها کارهای بزرگ اقتصادی انجام داده ایم.

 

مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد خاطرنشان کرد: کار ما در کارآفرینی به گونه ای است که با کاشتن درخت در زمینی در هر مقطعی از محصول آن استفاده می کنیم و معتقدیم هر فعالیتی زمان حیات دارد و باید متنوع فعالیت کرد و رویش داشته باشیم.

 

رضایی نژاد تصریح کرد:ما برای این که ارزش سهام شرکت را افزایش دهیم همیشه به صورت سبد اقتصادی فعالیت داشته باشیم و در هر دوره ای فعالیت های مختلف داشته باشیم.

 

وی گفت:توزیع مویرگی میوه با قیمت 10 درصد زیر قیمت فروشگاه به عنوان زنجیره تامین، دریافت مجوز اپراتوری پست از جمله اقدامات ما است که این اپراتوری پست به عنوان یکی از محورهای فعالیت ما است.

 

مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد بیان کرد: ثبت شرکت تعاونی خرید آب صرفه جویی مردم به عنوان یکی از طرح های ما است .

 

رضایی نژاد خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات دیگر ما که به عنوان سهام دار وارد شدیم، موضوع انتقال آب بود که به صورت فراوانی توزیعی این امر انجام شده است و هیات مدیره آن 5 شرکت بزرگ هستند که به صورت ملی انجام می شود و در موضوع تخصیص حق آبه ای استان وارد شده ایم  شعار خود را نیز « آب برای دوستی» قرار داده ایم.

 

وی ادامه داد:ما سعی کرده ایم موضوع کنترلی و نظارتی را به خوبی پیش ببریم و سعی کرده ایم حافظ خوبی برای سرمایه های مردم باشیم.

 

مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد گفت:اعتقاد ما بر این است که ما میتوانیم از ظرفیت پول خرد مردم کارهای خوبی انجام دهیم و شاید بهترین روش برای توسعه و نگهداری کشور اعتماد به مردم است و در جنگ اقتصادی با اعتماد میتوان موفق عمل کرد.

 

رضایی نژاد بیان کرد: اگر اعتماد را در مردم ایجاد کنیم می توانیم از ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم و آنچه که تهدید است با مدیریت اقتصاد تعاونی وارد پروژه های بزرگ ملی شد.

 

وی افزود:متاسفانه به جای تقویت سرمایه های ملی آن را تضعیف می کنیم و این خوب نیست و به گونه ای اعتماد مردم از بین می رود.

 

مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد خاطرنشان کرد: ما سعی کرده ایم اعتماد مردم را جذب کنیم وسرمایه های مردم را نگهداری کنیم.

 

رضایی نژاد تصریح کرد:ما از لحاظ ذخیره دانایی و پولی مردم جز رتبه های بالای دنیا هستیم ولی از لحاظ بهره وری بدترین شرایط را داریم که باید سرمایه ها را جذب کرده و به مدیریت صحیح بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

 

وی گفت: یکی از محورهایی که می تواند در کشور موثر باشد بحث آب به صورت تعاونی و حق آبه ای است که مردم برای مردم این عمل را انجام دهند و منافع آن نیز برای مردم باشد.

 

مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد بیان کرد:امیدواریم  حداکثر در یک سال و نیم آینده آب شیرین کن را عملیاتی کنیم.

 

رضایی نژاد با اشاره به ایجاد بندر خشک در یزد خاطرنشان کرد:ما انتظار کف 20 درصد کالای گمرکی به مرکز کشور هستیم که این میتواند جنبه مهمی در گردشگری و انتقال کالا در استان یزد و کشور باشد.

کد خبر 722311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha