تفاهم نامه همکاری مابین دبیرخانه کانون های مساجد یزد و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد امضا شد

در مراسمی تفاهم نامه همکاری بین دستگاه های دبیرخانه کانون های مساجد یزد و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در نشستی که با حضور حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد و عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد برگزار شد، تفاهم نامه همکاری فی مابین دبیرخانه کانون های مساجد یزد و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد امضا شد.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: ما در استان یزد 810 کانون فرهنگی هنری مساجد داریم که فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد را پیگیری می کنند.

وی افزود: ما سعی داریم با هم افزایی در راستای تعالی و رشد کانون های مساجد فعالیت داشته باشیم و به گونه ای فعال در راستای احیای کارکردهای مساجد گام برداریم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های ما انعقاد تفاهم نامه با 22 دستگاه فرهنگی استان است و سعی داریم با همکاری نهاد ها جهت ارتقا و پویایی کانون ها تسهیل گری کنیم.

حجت الاسلام گرجی بیان کرد: در وضعیت بحرانی در زمینه اقتصادی در سطح کشور، بهترین راهکار برای نجات از آن، خلاقیت و ابتکار عمل و هم افزایی و همگرایی با دیگر دستگاه های فرهنگی و اجتماعی است

وی افزود: ما معتقدیم که هر تشکل فرهنگی و اجتماعی باید هدفگذاری داشته باشد و مبتنی بر آن برنامه ریزی کند و در برنامه ریزی نیز تشکیلاتی فعالیت کند.

عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی یزد نیز در این مراسم گفت: پراکنده کاری یکی از معضلات امروز جامعه ما است که ما معتقدیم با هم افزایی و همکاری به گونه ای فعال در زمینه فعالیت های فرهنگی عمل کنیم.

وی افزود: امیدواریم همه تابع یک برنامه جامع باشیم تا بتوانیم هماهنگ و بدون موازی کاری فعالیت های مناسب با بازدهی بالا داشته باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم در فعالیت های شهری با همکاری دستگاه ها و به خصوص کانون های مساجد بتوانیم این برنامه ها را به خوبی اجرا کنیم.

ملازینلی ادامه داد: ما در سال آینده سعی داریم تا با همفکری هیات های اندیشه ورز ، اساس و شاکله کلی برنامه های سازمان را مبتنی بر برنامه های اجتماعی قرار دهیم و سایر برنامه ها را مبتنی بر آن اجرا کنیم.

در پایان این نشست نیز تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون های مساجد یزد و سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد امضا شد.

کد خبر 726057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha