مساجد، بهترین مکان ها در جهت مقابله با توطئه های دشمنان

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تلاش دشمنان در جهت کم رنگ کردن نقش مساجد گفت: مساجد، بهترین مکان ها در جهت مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سعید صادقی، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر استان یزد در نشست با حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد گفت: 70 درصد بسیج در مساجد و محلات است و 30 درصد مابقی نیز در اصناف حضور دارند.

وی افزود: شعار ما این است که مساجد از زمان صدر اسلام 5 کارکرد عبادی، سیاسی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی داشته اند و امروز نیز باید برای احیای آنها تلاش کنیم.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های دشمنان در جهت ضربه به انقلاب اسلامی، ما میتوانیم با پررنگ تر کردن نقش مساجد گامی موثر در جهت مقابله با آنها برداریم.

صادقی گفت: ما می توانیم با هم افزایی و هم گرایی در مساجد در جهت احیای کارکردهای مساجد گام برداریم و مخاطبان خود را در مساجد داشته باشیم.

وی افزود: ما امیدواریم در مساجد استان یزد بتوانیم فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را با همکاری متولیان مساجد داشته باشیم و به گونه ای فعال در این جهت گام برداریم.

کد خبر 723297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha