خدمتگذاری به مردم و برقراری نظم مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: خدمتگذاری به مردم و برقراری نظم و امنیت از مهم ترین وظایف سبز پوشان نیروی انتظامی در سطح کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، در مراسم همایش پلیس، امنیت و اصناف استان در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اراک، که در سالن اجتماعات شورای شهر اراک برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: مهم ترین هدف نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و خدممتگذاری به مردم است.


وی با بیان اینکه اصناف مایه افتخار انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: اصناف، بازاریان و کسبه در همه عرصه های مختلف یار و همیار نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی، اداره کردن و پشتیبانی از جنگ، حمایت از مسئولان، حضور در صحنه های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

 

سردار مجتبایی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای تعامل هر چه بیشتر اصناف و بازاریان با نیروی انتظامی در برقراری هر چه بهتر انضباط اجتماعی است.

 

در ادامه این همایش رئیس مجمع امور صنفی استان مرکزی نیز در سخنانی با تقدیر از خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای تقدیر از خدمات این عزیزان است.

 

علی محصولی با اشاره به اینکه فعالیت ها و کارهای امروز پلیس تفاوت های فراوانی با زمان قبل از انقلاب و رژیم طاغوت دارد، افزود: نیروی انتظامی استان مرکزی خود را جزئی از مردم و درکنار مردم می داند و برای آسایش و امنیت مردم و جامعه اسلامی تلاش می کند.

پایان پیام/

کد خبر 72615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha