اصحاب فرهنگ و هنر برای معرفی داشته‌های تبریز آستین بالا بزنند

شهرتی فر گفت: دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در قبال معرفی ظرفیت‌های تبریز در بخش‌های مختلف نظیر آثار تاریخی، فرهنگ و ... عمل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، رحیم شهرتی‌فر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری دست اندرکاران برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر الف با رویکرد صلح جهانی در تبریز اظهار داشت: بعد از انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، علاقه‌مندان به تبریز این فرصت را مغتنم شمرده و برای معرفی ظرفیت‌های تبریز دست به کار شدند.

وی با حمایت از حضور بخش خصوصی در عرصه های فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: جشنواره بین المللی تئاتر الف یکی از برنامه‌های رویداد تبریز ۲۰۱۸ است که توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود.

معاون استاندار با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در قبال معرفی ظرفیت‌های تبریز در بخش‌های مختلف نظیر آثار تاریخی، فرهنگ و ... عمل می‌کنند، بیان کرد: در کنار مسؤولان استانی، خود اصحاب فرهنگ و هنر باید برای معرفی داشته‌های فرهنگی تبریز آستین بالا بزنند.

شهرتی‌فر با بیان اینکه نخستین نمایش نامه در تبریز نوشته شده و اولین نمایش به سبک مدرن در تبریز روی صحنه رفته است، گفت: باتوجه به سابقه درخشان هنرهای نمایشی در تبریز، برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر با رویکرد صلح جهانی قدم بزرگ و منطقی در راستای اهداف رویداد تبریز 2018 است و امیدوارم این جشنواره سالانه به میزبانی تبریز و با همت بخش خصوصی برگزار شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که تمامی مدیران استانی حامی برگزاری این جشنواره هستند، افزود: این آمادگی را داریم در طول برگزاری جشنواره و در صورت بروز مشکل احتمالی، آن را رفع کنیم.

کد خبر 727470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha