تبریز مهد شهدای محراب انقلاب اسلامی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: مردم آذربایجان شرقی ۹ هزار و ۸۲۱ نفر شهید، ۲۳ هزار و ۶۰۷ جانباز و یک‌هزار و ۹۰۶ نفر آزاده تقدیم اسلام کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی امروز در همایش رؤسای شورای سراسر کشور در تبریز اظهار داشت: استان ۲۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه شمالی دارد که ۷۲ درصد جمعیت آذربایجان شرقیدر مناطق شهری و ۲۸ درصد در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم  آذربایجان شرقی ۹ هزار و ۸۲۱ نفر شهید، ۲۳ هزار و ۶۰۷ جانباز و یک‌هزار و ۹۰۶ نفر آزاده تقدیم اسلام کرده است، گفت: آذربایجان شرقی و تبریز مهد شهدای محراب انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: آذربایجان و تبریز را مهد علامه‌ها، شعرا، فلاسفه و عرفای بزرگ است، طی یک سال گذشته نیز به برکت حضور آیت الله آل هاشم در امامت جمعه تبریز بارقه‌های امید در دل جوانان انقلابی سراسر کشور روشن شده است.

وی با بیان این‌که مردم آذربایجان و تبریز همواره در طول دین‌مداری، استکبارستیزی و عدالت‌طلبی خود را به اثبات رسانده‌اند، تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار تبریز در طول تاریخ انقلاب نیز نشان داده که تمام قد در برابر هر دسیسه دشمن ایستاده‌ است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان پیام اصلی همایش را ایستادگی تمام قد در برابر دشمنان و پایبندی به اصول اخلاقی و عمل به توصیه های رهبری دانست و گفت: پیام همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز وحدت و همدلی ملت ایران و پرهیز از تفرقه برای مقابله با دشمن واحد است.

 

کد خبر 731608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha