برگزیدگان نمایشگاه نوآوری های رینوتکس ۲۰۱۸ معرفی شدند

ششمین نمایشگاه نوآوری ربع رشیدی تبریز، «رینوتکس ۲۰۱۸» با معرفی و تجلیل از صاجبان ایده های نو و طرح های فناورانه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ‌همزمان با برگزاری ششمین نمایشگاه نوآوری ربع رشیدی تبریز، «رینوتکس ۲۰۱۸» یک هزار و 250 طرح از سراسر کشور و چند کشور خارجی ارایه شد که برگزاری 29 رویداد و کارگاه آموزشی و ارایه محصول و حضور 4 هزار نفر در کارگاه های نوآورانه از جمله آثار ارزشمند این رویداد علمی بوده است.

بر پایه این گزارش، از میان یک هزار و 533 طرح ثبت شده در سامانه این نمایشگاه نیز 364 طرح مورد ارزیابی قرار گرفت و حدود 60 درصد این طرح ها معادل 120 طرح به عنوان طرح منتخب معرفی شد، از بین آنها 20 طرح به مرحله سوم راه یافت و در نهایت 10 طرح به عنوان طرح برتر در مرحله ارزیابی و کمیته داوری انتخاب و تجلیل شدند.

رتبه سوم نمایشگاه به آقای غفارزاده از شرکت یاران ساختار آذر به خاطر ارائه طرح نخ نانو کامپوزیت تخریب پذیراز استان آذربایجان شرقی شناخته شد که لوح تقدیر به همراه تندیس برنزی جشنواره، با تقدیم یک فقره چک به مبلغ صد میلیون ریال اهدا شد.

همچنین رتبه دوم به خانم آزاده اسدی از شرکت مارال روبات صنعت به خاطر ارائه طرح دستگاه مونتاژ بردهای SMD از استان آذربایجان غربی معرفی شد که لوح تقدیر به همراه تندیس نقره ای جشنواره، با تقدیم یک فقره چک به مبلغ یکصدوبیست و پنج میلیون ریال اهدا شد.

بنابر این گزارش، رتبه اول نمایشگاه ربع رشیدی به خانم سحر عفیفه دانشجوی دانشگاه صنعتی سهند از شرکت زیست فناوری رازی پارس آذر به خاطر ارائه طرح ظرف کشت سلولی هوشمند پاسخگو به دما از استان آذربایجان شرقی رسید که لوح تقدیر به همراه تندیس طلایی جشنواره، با تقدیم یک فقره چک به مبلغ یکصدوپنجاه میلیون ریال اهدا می شود.

گفتنی است، ششمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری ربع رشیدی موسوم به رینوتکس 2018 به منظور شناسایی فناوری های برتر با قابلیت تجاری سازی به مدت 5 روز در تبریز برگزار شد.

رویکرد اصلی این نمایشگاه بستری برای ارتباط و تعامل بین تولیدکنندگان علم و دانش و مصرف کنندگان و مشتریان فناوری و نیز تجاری سازی ایده ها و طرح های فناورانه است. این نمایشگاه در چهار بخش فناورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات دانش بنیان و نیازمندی های فناورانه برگزار شد.

کد خبر 738294

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha