مقابله با تحریم‌های آمریکا نیازمند وحدت ملی است

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که مشکلات تنها با وحدت و همگرایی برطرف می شود، گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیز با توجه به رهنمودهای رهبری و وحدت ملی بی‌اثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «مسعود پزشکیان» عصر امروز در جمع فعالان اقتصادی نبریز با تأکید بر این‌که مشکلات اقتصادی کشور غیرقابل انکار است، اظهار داشت: تحریم‌های جدید آمریکا توطئه‌ای نخ‌نما شده از سوی دشمن دیرین ملت ایران است.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم وحدت و همگرایی جریان‌های سیاسی برای مقابله با سیاست‌های تحریمی آمریکا، ادامه داد: کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به رفع تنش‌های داخلی و سیاسی دارد.

پزشکیان با بیان این‌که اختلافات میان گروه‌های سیاسی و جناح‌ها همان چیزی است که آمریکا و سایر دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال آن هستند، خاطرنشان کرد: اختلافات، گلایه‌ها و مشکلات موجود را باید به طریقی حل کرد در غیر این صورت به آمریکا کمک می‌شود تا شکاف داخلی را عمیق‌تر کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس، تصریح کرد:، سلب مسئولیت و متهم کردن یکدیگر بر اختلافات داخلی خواهد افزود: مسؤولان در همه سطوح باید بدانند که کشور را همه گروه‌های سیاسی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب اداره می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که مشکلات تنها با وحدت و همگرایی برطرف خواهد شد، افزود: با تبعیت از رهنمودهای رهبری باید مسیر مقابله با تحریم‌ها را طی کنیم،بدون شک این مسیر با باور و اعتقاد باید طی شود

کد خبر 739298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha