پلیس های زرنگ و تنبل شناسایی می شوند

مقامات پلیس انگلیس می گویند با این سیستم می خواهند بیشتر امنیت شهروندان را تامین کنند تا اینکه بخواهند نیروهای خود را درجه بندی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  ، در ایستگاه های پلیس کشور انگلیس از سیستمی شبیه جی پی اس ماهواره ای برای نظارت بر ماموران پلیس استفاده می شود تا میزان کارکرد آنها را رصد کند. در این سیستم پلیس مرکزی ماموران پلیس و میزان گشت زنی های آنها را رصد می کنند.

 

نقشه های جدید پلیس نشان می دهد کدام نیروی پلیس بیشتر از همکاران خود وظیفه خدمت به شهروندان را انجام می دهد و کدام نیرو از زیر کار درمی رود.

 

مقامات پلیس انگلیس می گویند با این سیستم می خواهند بیشتر امنیت شهروندان را تامین کنند تا اینکه بخواهند نیروهای خود را درجه بندی کنند.

 

این سیستم های جدید در نیروی پلیس انگلیس بعد از اعتراض های متعددی از سوی شهروندان ایجاد شدند. شهروندان انگلیسی در اعتراض به نیروی پلیس این کشور اعلام کرده بودند که هیچ نیروی پلیسی در محله های آنها گشت زنی نمی کند.

 

به گفته شوان پرایس نماینده و مسئول بخش نرم افزاری پلیس انگلیس قرار است این سیستم های جدید امنیت محله های مختلف کشور را تامین کند. وی می گوید این سیستم شفافیت حضور نیروهای پلیس را به صورت آماری بیان می کند.

 

بر اساس این گزارش نقشه های موجود در ایستگاه های پلیس به افسران ارشد نشان می دهد که چند ساعت نیرو در هر 400 متر مربع به صورت روزانه حضور داشته است.

 

منبع: تلگراف

کد خبر 746556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha