نشست مسئولان استانی با هنرمندان شهرستان میبد برگزار شد

نشست نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با هنرمندان شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست مشترک کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با هنرمندان شهرستان میبد برگزار شد.

دهقانی فیروزآبادی در این نشست گفت: بازسازی و افتتاح مجموعه تئاتر شهر خورشید اقدامی مثبت و سازنده است  که می تواند نوید بخش آینده روشن در زمینه تئاتر شهرستان میبد باشد.

نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میبد با پیشینه کهن جلوه گاه غنای فرهنگی مردمانی فرهیخته و بزرگوار است که ما باید ویژگی های این مردم را در جامعه بازگو کنیم.

جوادیان زاده نیز در این نشست گفت: شهرستان میبد جایگاهی مهم در فرهنگ و تمدن دارد که میزبانی این شهرستان در جشنواره استانی تئاتر می تواند گامی موثر در جهت تبادل فرهنگی بین استان ها باشد.

وی افزود: برنامه ریزی و سیاست ما بر تولید آثار فاخر و تاثیر گذار و حمایت از آنهاست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: میبد با پیشینه کهن جلوه گاه غنای فرهنگی مردمانی فرهیخته و بزرگوار است که در این راستا بهره برداری از این مجموعه فرهنگی تئاتر، نوید بخش آینده روشن تئاتر میبد است.

در ادامه این نشست نیز هنرمندان به بیان نظرات خود در زمینه تئاتر و مشکلات پیش روی خود پرداختند.

در پایان این مراسم نیز مسئولان استانی و شهرستانی از تئاتر « زری سلطان» بازدید کردند.

 

 

کد خبر 746672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha