افتتاح ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

همزمان با دهه مبارک فجر ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی و نیز ۶۰۰ طرح کشاورزی، دامداری، تولیدی و خدماتی در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی برنامه های این نهاد را در دهه فجر تشریح کرد و اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر 400 واحد مسکن مددجویان شهری و روستایی و نیز 600 طرح کشاورزی، دامداری، تولیدی و خدماتی در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح خواهند شد.

محمد کلامی، از اهدای 54 فقره جهیزیه به نوعروسان با کمک خیران خبر داد و افزود: در طول دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که برگزاری مسابقات قرآنی، یادواره شهدای مدافع حرم و نیز جشن پیروزی انقلاب برای مددجویان تحت حمایت، از جمله برنامه های کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر است. 

وی با اعلام اینکه همزمان با دهه مبارک فجر خانه قرآن در شهرستان میانه و خانه کودک در شهرستان مراغه افتتاح خواهند شد، خاطرنشان کرد: همچنین از نرم افزار شناسنامه فرهنگی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد. 

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان خودکفا شده را یکی دیگر از برنامه های این نهاد در دهه فجر عنوان کرد و افزود: در طول دهه فجر نمایشگاه فرش دستباف مددجویان کمیته امداد استان های شمال غرب کشور در تبریز برپا می شود.

کلامی عنوان کرد: ساختمان های حمایتی ادارات کمیته امداد شهرستان های اسکو و آذرشهر در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهند رسید.

کد خبر 761237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha