زائران عمره دانشگاهیان از اول آبان ماه افتتاح حساب کنند

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائران دانشجو و استادان اصلی و ذخیره از اول آبان ماه در بانک ملت افتتاح حساب کنند.


به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشجویان و استادان اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد جزئیات ثبت نام عمره از دفترچه راهنما در سایت لبیک مطالعه کنند.
وی تصریح کرد: نکات ضروری در خصوص نحوه ثبت نام، واریز هزینه، دریافت گذرنامه، تحویل مدارک و مواردی که دانستن آنها برای تشرف به سرزمین وحی لازم است در دفترچه ثبت نام قید شده است.
محمد زارع افزود: زائرین دانشجو و استادان (اصلی و ذخیره) پس از نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک،از اول آبان با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب عمره اقدام کنند.

منتخبین عمره دانشجویی معرفی شدند
معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشجویان و اساتید منتخب تا 30 مهرماه با مراجعه به سایت لبیک نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نمایند.
شایان ذکر است شعب بانک ملت از یک شنبه اول آبان نسبت به افتتاح حساب عمره گزاران اقدام خواهند کرد لذا زائرین قبل از این موعد از مراجعه به شعب و تماس با ستاد عمره خودداری کنند.
پایان پیام/

کد خبر 76548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha