ملت ایران اسلامی هرگز در مقابل زیاده خواهی های غرب سر خم نمی کند

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اهمیت توجه به تولید و رونق داخلی گفت: ملت ایران با وجود این مشکلات هرگز در مقابل زیاده خواهی های غرب سر خم نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله « محمد رضا ناصری یزدی » در خطبه های امروز نماز جمعه یزد ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان گفت:  این ماه مبارک فرصتی مناسب برای بندگی و تقرب به درگاه الهی است که هر فردی می تواند این درجات عالی دست پیدا کند.

امام جمعه یزد  همچنین با اشاره به شرایط فعلی کشور افزود: امروز کشور ما موقعیت حساسی قرار گرفته است که باید همانطور که مقام معظم رهبری سال های متوالی را به اتکای به داخل نامگذاری کرده اند و امروز نیز بیشتر از هر موقعی بایستی به این منویات مقام معظم رهبری تاکید و عمل کنیم تا بتوانیم این پیچ تاریخی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی ایران تنها کشوری است که زنجیره های بردگی را پاره کرده و روی پای خود ایستاده است اما باید توجه داشته باشیم که دشمنان دست به هر اقدامی می زنند تا ما را شکست دهند و در این راه نیز از هر راهی استفاده می کنند.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به افزایش قیمت ها ادامه داد: متاسفانه امروز شاهد افزایش بی رویه قیمت ها هستیم که در این زمینه دلالان نقش اساسی دارند و امروز نیز دولت باید تمام توان خود را به کار گیرد تا دست این افراد را قطع کند و مدیریت را داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات اخیر دولت در مقابل بد عهدی های آمریکا و تحریم ها گفت: دولت اقدام مناسبی را در مقابل از توطئه های استکبار و بدعهدی آمریکا داشته است اما باید در عرصه عملی نیز وارد شود و علاوه بر ایستادگی در برابر دشمنان، زمینه تقویت تولید و صنعت کشور را فراهم کنند.

امام جمعه یزد گفت: استکبار جهانی قدرت و پیشرفت هیچ کشوری را بر نمی تابد و هیچ ارزشی نیز در برابر استقلال کشورها قائل نیستند و متاسفانه در داخل نیز همچنان با این وجود عده ای مدام حرف های آمریکا و غربی ها را تکرار می کنند اما این افراد باید توجه کنند که حاصل اعتماد به غرب و آمریکا را اکنون مشاهده می کنیم و هرگز آنها بر عهد خود نیایستاده اند و بد عهد بوده اند.

 

 

کد خبر 788432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha