اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت (ع)، گامی موثر در جهت معرفی حسینیه ایران به جهانیان

طالبی با اشاره به برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت (ع) به میزبانی یزد گفت: اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت (ع)، گامی موثر در جهت معرفی حسینیه ایران به جهانیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی در نشست برنامه ریزی برگزاری اجلاس پیرغلامان اهل بیت (ع) به میزبانی یزد گفت: برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت (ع) با حضور 800 نفر از پیرغلامان سراسر ایران و سایر کشورها به میزبانی یزد برگزار می شود که این می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای در شهر جهانی یزد باشد.

وی افزود: ما باید بتوانیم از تشکل های دینی، همکاری مردم و ظرفیت ها استفاده کنیم زیرا این اجلای می تواند ابعدا مختلف میراث فرهنگی و مذهبی استان یزد را به جهانیان معرفی کند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: یزد به عنوان حسینیه ایران معرفی شده است که این اجلاس می تواند از این عنوان به خوبی استفاده کند و ظرفیت تشکل های مردمی و هیئت های مذهبی بهره بگیرند.

طالبی گفت: یکی از اصول اساسی مشارکت مردمی در اجلاس است که مسئولیت این کمیته باید به نهادهای مردمی و کانون‌ها سپرده شود.

وی بیان کرد: کمیته مردمی  باید فعالیت خود را از هم‌اکنون آغاز کند و کمیته‌های اجرایی نیز با مشاوره پیشکسوتان، محل برگزاری این مراسم را در نظر بگیرند و مکان مناسب و در شأن برای برگزاری این برنامه در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است، اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت (ع) شهریورماه جاری به همت صدا و سیما مرکز یزد، اداره کل تبلیغات اسلامی یزد به میزبانی یزد برگزار می شود.

کد خبر 789146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha