سم پاشی مراکز پشه تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد

زمانی با اشاره به فعالیت های بهداشتی در جهت رفع مشکل مردم در یزد گفت: مراکز پشه تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد در حال انجام سم پاشی است.

نقی زمانی، کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به خدمات بهداشتی در راستای سمپاشی از مرکز تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد گفت: با حضور 16  فعالیت شناسایی و سم پاشی کانون های پشه خیز اطراف تصفیه خانه فاضلاب مرکز این استان در شهرهای زارچ و شاهدیه در حال انجام است.

وی افزود: این کارشناسان متشکل از کارشناسان بهداشت محیط حرفه ای مرکز بهداشت هستند که امیدواریم به خوبی بتوانیم تشکیص و سم پاشی را داشته باشیم.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت یزد خاطرنشان کرد: اما نکته مهم در این بخش توجه به تاییدیه بهداشتی این سموم از دانشگاه علوم پزشکی یزد است که این تاییدیه انجام شده و برای سلامتی انسان ها ضرری ندارد که باید نگران نباشند.

زمانی تصریح کرد: برای رفع کامل پشه ها در این منطقه باید کانون های مستعد از بین برده شود، لازم است تالاب ها، پوکه قنات ها و حوضچه ها سم پاشی و خشک شود.

وی ادامه داد: تیم کارشناسی مرکز بهداشت استان در حال بررسی منشا آلودگی پشه در محل تصفیه خانه فاضلاب است که نتایج آن اطلاع رسانی می شود.

کد خبر 792692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha