امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی یک حقیقت واحد هستند

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر این که امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی یک حقیقت واحد هستند، گفت: نمی توان دوستدار امام خمینی بود اما از رهبر انقلاب تبعیت نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «علی ملکوتی» امروز در مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: شاخصه اصلی پیروان حقیقی امام خمینی(ره) «تبعیت از ولایت فقیه» است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز این مهم در تبعیت از رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب تجلی و تجسم پیدا می کند؛ کسانی که ادعای پیروی از امام خمینی(ره) را دارند، اگر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تبعیت می کنند، می توان آنها را پیرو حقیقی خط امام خمینی(ره) دانست.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر این که امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی یک حقیقت واحد هستند، گفت: نمی توان دوستدار امام خمینی بود اما از رهبر انقلاب تبعیت نکرد.

وی با بیان این که امام خمینی نظام اسلامی ایران را  بر مبنای یک سلسله اصول، باورها و جهان بینی نظام بنیان نهاد، گفت: امام خمینی(ره) در طول 10 سال رهبری هم در گفتار و هم در کردارشان همه آن سلسله اصول و باورهایی که نظام را بر پایه آنها پایه ریزی کردند، نمایان ساختند.

ملکوتی با بیان اینکه رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در طول سه دهه سبب بقا، استمرار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، عنوان کرد: به برکت بصیرت داهیانه رهبر معظم انقلاب و حرکتشان در سمت و سویی که امام راحل آن را مبنای حرکت نظام قرار دادند، مشاهده می کنیم که ملت ایران در برابر همه توطئه های استکباری مقاومت و ایستادگی می کنند

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز به برکت رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای می توانیم در مقابل آمریکای جنایتکار مقاومت کنیم، ابراز کرد: این ایستادگی و مقاومت سبب شده که توطئه ها و شیطنت های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خنثی شود.

وی خاطرنشان کرد: تجربه ای که رهبر معظم انقلاب در این سه دهه در عملکرد خودشان ارائه فرموده اند نشانگر آن است که حرکت در خط و مسیر امام راحل قطعاً مثمر ثمر خواهد بود و نظام را به اهداف عالیه خودش می رساند.

 

کد خبر 797333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha