برگزاری دوره های مجازی حفظ قرآن در آذربایجان شرقی

حجت‌الاسلام مصائبی از برگزاری دوره های مجازی حفظ قرآن در استان خبر داد و افزود: در حفظ مجازی قرآن نیز ۶۰۰ نفر ثبت نام کرده اند و در حال آموزش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «علی مصائبی» امروز در جمع خبرنگاران اطهار داشت: با هدف عمل به فرآمین رهبر معظم انقلاب برای تربیت حافظ قرآنی؛ طرح تربیت حافظ قرآن در استان اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی افزود: ثبت نام برای اجرای این طرح از اول اردیبهشت آغاز شده است و به زودی کلاس های آموزشی آن برای تربیت حافظ قرآن آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام مصائبی، با بیان این که در یک ماه گذشته ۳ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند افزود: تا پایان امسال این تعداد به ۱۴ هزار نفر افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این طرح می توانند از یک تا ۳۰ جزء را حفظ می کنند. کلاس‌های حفظ قرآن در مساجد و بقاع متبرکه شهرهای استان با حضوراستادان استانی و کشوری برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مصائبی همچنین از برگزاری دوره های مجازی حفظ قرآن در استان خبر داد و افزود: در حفظ مجازی قرآن نیز ۶۰۰ نفر ثبت نام کرده اند و در حال آموزش هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: در حفظ مجازی سه نفر از استادان برجسته قرآن به صورت تلفنی و مجازی به علاقه مندان روش های تلاوت و حفظ قرآن را آموزش می دهند.

کد خبر 797850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha