تمدید مهلت ارسال به جشنواره موسیقی "دفاع، مقاومت و حماسه"

دبیر دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان خردادماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «غلامرضا میرزازاده» امروز در جمع خبرنگاران گفت: دوره اول این جشنواره بصورت استانی برگزار و با استقبال خوب هنرمندان موسیقی مواجه شد و در دوره دوم برگزاری این جشنواره بصورت بین‌المللی در نظر گرفته شد تا ضمن ایجاد امکان شرکت هنرمندان از سایر استانها، زمینه برای حضور هنرمندان فعال در زمینه موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه سایر کشورها، خصوصا کشورهای اسلامی نیز میسّر گردد.

دبیر دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی دفاع، مقاومت و حماسه افزود: تاکنون بیش از صد اثر از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال شده و باتوجه به استقبال خوب هنرمندان و تقاضای تعدادی از گروهها جهت آماده سازی فیلم بازبینی، مهلت ارسال آثار، تا پایان خردادماه تمدید شد.

میرزازاده تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش گروه نوازی و آثار تولیدی برگزار می‌شود که پس از پایان مهلت ارسال آثار، اسامی گروهها و آثار منتخب برای حضور در بخش مسابقه جشنواره، سوم تیرماه اعلام خواهد شد.

وی گفت: گروه های راه یافته به مرحله نهایی جشنواره در روزهای ١١ و ١٢ تیرماه با اجرای زنده و در حضور هیات داوران و تماشاگران باهم به رقابت خواهند پرداخت.

بنا بر این گزارش؛ اختتامیه جشنواره  ١٣ تیرماه با معرفی برگزیدگان هر بخش برگزار می‌شود و طبق فرخوان جشنواره از ٥ گروه در بخش گروه نوازی و از ٥ اثر در بخش آثار تولیدی تقدیر بعمل خواهد آمد. همچنین در هر دو بخش از بهترین آهنگساز، تنظیم کننده، شاعر، نوازنده و خواننده نیز با اهداء جوایزی تقدیر خواهد شد.

گفتنی است، این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی،‌ به همت انجمن موسیقی استان و با مشارکت معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا، سازمان بسیج هنرمندان، صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی و حوزه هنری آذربایجان شرقی طی روزهای ١١ تا ١٣ تیر ماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

کد خبر 797837

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha