کتاب صوتی «مرغ سحر» در تبریز تولید شد

کتاب صوتی «مرغ» سحر به تهیه‌کنندگی مهدی لطفی از گویندگان برجسته کشور در تبریز رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، کتاب صوتی «مرغ سحر» به تهیه‌کنندگی مهدی لطفی از گویندگان مطرح کشور تولید شده و چهارشنبه هفته جاری با حضور خانواده شهید صادق عدالت اکبری رونمایی می‌شود.

«حامد شب‌خیز» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این کتاب صوتی برای اولین بار تولید شده که در آن بیش از ۴۵ هنرمند، گویندگی کرده‌اند. 

گردآورنده کتاب «مرغ سحر» با اشاره به اینکه کتاب «مرغ سحر» در هفته انقلاب رونمایی شد، خاطرنشان کرد: چاپ دوم این کتاب با اندکی تغییرات در شکل کتاب و افزایش خاطرات به چاپ رسید. 

وی افزود: کتاب صوتی مرغ سحر نیز به تهیه‌کنندگی مهدی لطفی از گویندگان مطرح کشور تولید شده و چهارشنبه هفته جاری با حضور خانواده شهید صادق عدالت اکبری رونمایی خواهد شد.

شب‌خیز ادامه داد: این هفتمین کتاب صوتی تولید شده در استان است که از خود تهران نیز سفارش تولید کتاب داریم که قرار است تا اپلیکیشنی تولید شود تا همه تولیدات ارزشی استان در آن اپلیکیشن قرار گیرد. 

 کل آلبوم همراه با موسیقی ۴ ساعت است

«مهدی لطفی» تهیه کننده کتاب صوتی مرغ سحر نیز در سخنانی اظهار داشت: ابتدا قرار بود این کتاب صوتی به همت ۳۰ گوینده تولید شود ولی به قدری متقاضی زیاد شد و دوستان زیادی گلایه کردند که چرا از آنها برای تولید کار دعوت نشده که به یک گروه ۴۵ نفره تبدیل شدیم. 

وی افزود: از سه روز مانده به رمضان کار تولید کتاب صوتی خاطرات شهید صادق عدالت اکبری شروع شد که کل آلبوم همراه با موسیقی ۴ ساعت است.

لطفی ادامه داد: قرار است تا بخشی از این سی‌دی ها در اختیار رادیو قرار گیرد و بخشی در فضای مجازی منتشر شود تا همه نوع مخاطب را به خود جذب کنند.

کد خبر 798214

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha