تدابیر رهبر انقلاب تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کرده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: عبور نظام از تهدیدات و توطئه‌های آمریکا در شرایطی اتفاق افتاده که رهبری این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: مادامی که ملت پیوند عمیق میان امام و رهبری دارند، هیچ یک از توطئه های دشمنان عملیاتی نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان تلاش زیادی برای از بین بردن انقلاب کردند؛ اما همیشه با شکست روبرو شدند، این انقلاب بعد از رحلت امام خمینی(ره) و بعد از گذشت ۳۰ سال با رهبری مقام عظمای ولایت  همچنان اقتدار و صلابت انقلاب حفظ شده است.  

امام جمعه تبریز افزود: بدرقه تاریخی و وداع باشکوه ملت با امام خمینی(ره) را همه به یاد داریم و اگرچه دشمنان داخلی و خارجی تلاش بر این داشتند تا یاد امام را بین جامعه از بین ببرند ولی همچنان جاذبه امام خمینی(ره) همیشه روزافزون است.

وی با تاکید بر اینکه به برکت رهبر معظم انقلاب در طول ۳۰ سال رهبری مقتدرانه، شاهد تعالی نظام در عرصه های مختلف بوده ایم، تصریح کرد: امروز شاهدیم که کشور با وجود التهابات سیاسی منطقه  از ثبات سیاسی مطلوب و امنیت برخوردار است.

آل هاشم، افزود: شکست دشمنان در ایجاد اخلال امنیت نظام اسلامی ایران؛ در سایه درایت رهبری معظم انقلاب بوده است، عبور نظام از تهدیدات و توطئه‌های آمریکا در شرایطی اتفاق افتاده که رهبری این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده تا مردم در آرامش باشند.

امام جمعه تبریز: اتخاذ تدابیر هوشمندانه از تنظیم دیپلماسی هسته‌ای، تاکید بر اصول اساسی اسلام در رابطه با وحدت مسلمان جهان، تبدیل تهدیدات به فرصت، تحکیم موقعیت ایران در طول 30 سال از دیگر برکات رهبر معظم انقلاب در طول این مدت بوده  به طوریکه ایشان توانستند موقعیت ایران و نفوذ و گسترش عمق راهبردی ایران را افزایش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حفظ معنویت و معرفت کسب شده در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در سایه هدایت الهی اگر در رمضان هدایت شده‌ایم باید در حفظ آن کوشا باشیم و سعی بر استمرار آن تا رمضان بعدی داشته باشیم. 

وی با تاکید بر این که باید همیشه از نعمت های الهی شاکر باشیم و این تنها مختص ماه مبارک رمضان نباشد، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای ماه مبارک رمضان اُنس با قرآن کریم است و باید سعی کنیم هیچگاه قرآن را فراموش نکنیم. 

کد خبر 797479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha