شکار پهباد آمریکایی، پاسداری از تمامیت ارضی کشور بود

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، بابیان اینکه آمریکا و هیچ کشور دیگری جرئت حمله به ایران را ندارد، گفت: سامانه سوم خرداد، سامانه‌ای کاملاً بومی بوده که توسط مجموعه هوافضای سپاه پاسداران طراحی و ساخته‌شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده»، در جریان سفر به استان ایلام و به‌منظور افتتاح پل ماژین دره شهر در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهدای ایلام، اظهار کرد: شکار پهباد آمریکایی، انجام‌وظیفه پاسداری از تمامیت ارضی کشور بود که بر عهده نیروهای مسلح کشور است.

 

وی، بابیان اینکه در موضوع انهدام پهباد آمریکایی، باوجود همه هشدارها، آمریکایی‌ها طبق معمول قوانین بین‌المللی را رعایت نکردند، افزود: هشدارهای لازم و آنچه وظیفه مجموعه شبکه پدافندی کشور بود، داده شد و آمریکایی‌ها طبق معمول به قوانین و مقررات عمل‌نکرده و نمی‌کنند و آن روز هم به قوانین و هشدارها عمل نکردند و یگان‌های مستقر در منطقه به وظیفه خودشان عمل کردند.

 

سردار حاجی‌زاده، با تأکید بر اینکه سامانه سوم خرداد سامانه کاملاً بومی و توسط مجموعه هوافضای سپاه پاسداران طراحی و ساخته‌شده است، گفت: آمریکایی‌ها، هشدارهای ما را یک رجزخوانی تلقی کرده بودند و تصور چنین اقدامی نمی‌کردند و این توانمندی برای ایرانی‌ها را قائل نبودند و اکنون توانایی ما به‌خوبی به اثبات رسید.

 

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بابیان اینکه آمریکا جسارت تجاوز به ایران اسلامی را ندارد، ابراز کرد: آمریکایی‌ها باید متوجه رفتارشان باشند، قرار نیست همواره کشورها از آن‌ها تبعیت کنند و آن‌ها هم از بالا به پایین نگاه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه از این به بعد هم به وظایف خود عمل خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جسارت تجاوز به خاک ایران را ندارد، امروز، مشکل اصلی الآن کشور جنگ اقتصادی است، همه مردم و مسئولان باید باهم بسیج شویم که مشکلات مردم را حل کنیم.

کد خبر 803362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha