برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در تهران

مصلای امام خمینی (ره)، حرم عبدالعظیم الحسنی (ع)، مهدیه تهران و حسینیه شهدای بسیج همزمان با روز عرفه پذیرای نیاش گران به درگاه الهی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم پرفیض دعای عرفه امام حسین (ع) همچون سال های گذشته با برنامه ریزی مراکز مختلف دینی مذهبی یکشنبه، 15 آبان در سراسر کشور برگزار می شود.

بنابراین گزارش، آیین دعای عرفه مسجد مقدس جمکران توسط مهدی مبینی پور همراه با قرائت قرآن، بیان احکام و قرائت دعای توسل توسط علی مالکی نژاد و سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین مالکی نژاد در صحن این مسجد مقدس برگزار می شود.

همچنین، نماز باشکوه عید سعید قربان به امامت آیت الله وافی، تولیت مسجد مقدس جمکران چهارشنبه، 26 آبان از ساعت 8 صبح در این مسجد اقامه می شود.

این گزارش می افزاید: مراسم دعای عرفه همزمان با سایر نقاط کشور بعد از ظهر یکشنبه، 15 آبان در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) و امامزادگان همجوار آن بزرگوار نیز برگزار می شود.

این آیین از ساعت 14 با تلاوت آیاتی از کلام الله آغاز شده و دعای شریف عرفه توسط منصور نورایی، مداح اهل بیت (ع) در صحن مصلای حرم مطهر قرائت می شود.

دعای عرفه مهدیه تهران با سخنرانی حجت الاسلام جعفر صالحان و تسبیح و ذکر یکشنبه 15 آبان از ساعت 14 با حضور علاقه مندان برگزار می شود.

علاوه بر این، مراسمی دیگر برای قرائت دعای عرفه سیدالشهداء (ع) توسط مهدی سروری به همت هیئت رزمندگان اسلام در حسینیه شهدای بسیج واقع در بزرگراه بسیج، بعد از 20 متری افسریه، خیابان شهید رحیمی برگزار می شود.

همچنین، این آیین پرفیض همزمان با شب عید سعید قربان با سخنرانی حجت الاسلام حسن الهی و مداحی حسین روحانی، ذاکر اهل بیت (ع) از ساعت 13 و 30 دقیقه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
شایان ذکر است، آیین پرفیض دعای عرفه سالار شهیدان (ع) یکشنبه، 15 آبان همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 80679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha