فعالیت های سپاه باعث دلگرمی و عامل امید مردم به نظام اسلامی است

دهشیری در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: فعالیت های سپاه باعث دلگرمی و عامل امید مردم به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « غلامعلی دهشیری » در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای مجموعه سپاه در مأموریت و رسالت های خطیر آن، بیان کرد: سپاه یک نمونه بارز نهاد مردمی و حامی مظلومان و محرومان است که در حوادث طبیعی و سیل اخیر در شما و جنوب کشور حضور مستمر و آرامش بخش و اثر گذار خود را بر همه ثابت کرد.

رئیس کل دادگستری یزد تصریح کرد: روحیه ظلم ستیری، فساد ستیزی و استفاده از سایر ظرفیت های این نهاد مؤثر در کمک به مردم و در شرایط حساس، مسائلی است که مردم هرگز فراموش نخواهند کرد.

این مقام قضایی با اشاره به تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری علیه مردم این سرزمین، تأکید کرد: اجماع، همراهی و تعامل مجموعه های قضایی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی امید و رجاء را در دل مردم تقویت می کند.

وی ابراز داشت: در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از جمله طهارت اقتصادی، هم افزایی و هفکری بیش از پیش نهاد ها و سازمان های اجرایی، انتظامی و امنیتی و قضایی ضرورت دارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد تهدیدها علیه نظام مقدس اسلامی را به دو بخش تهدیدات خارجی و تهدیدات داخلی تقسیم کرد و افزود: نگرانی از جنبه تهدیدات خارجی وجود ندارد چراکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره ثابت کرده اند در برابر تهدیدات خارجی منسجم، متحد، محکم و استوار ایستاده اند و هرگز قدمی از آرمان هایشان کوتاه نخواهند آمد.

وی ادامه داد: اما در بُعد تهدیدات داخلی مسئله جنگ نرم و تهدیدات در حوزه و محورهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که متأسفانه با هدایت سرویس های بیگانه مدیریت می شود و از همه مهمتر در بخش اقتصادی است که مستقیم با معیشت و سفره مردم ارتباط دارد و باید برای همه این عرصه چاره اندیشی کرد و جهادی در میدان عمل حاضر شد و در جهت رضایت، رفاه و آسایش مردم گام برداشت.

دهشیری حضور سپاه و بسیج را در مسئله مبارزه با فساد اقتصادی خواستار شد و بیان داشت: ظرفیت های سپاه باید یار و همراه دستگاه قضایی در مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی باشد، تا ابتدا با اقدامات پیشگیرانه و سپس با هشدار و تذکر و در نهایت با برخورد قانونی و مقتدرانه با هر جرثومه فسادی مبارزه گردد.

لازم به ذکر است دیدار رئیس کل دادگستری استان یزد به همراه دادستان مرکز استان و تنی چند از معاونین دادگستری با فرمانده سپاه الغدیر استان به منظور تبریک انتصاب و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه مهم و زیر ساختی در حوزه فرهنگ و اقتصاد صورت گرفت.

 

کد خبر 807926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha