پیشگیری از وقوع جرم نیازمند مشارکت همه ادارات و ارگان هاست

باقرپور، گفت: پیشگیری از وقوع جرم، یک بحث فرا بخشی و فرا دستگاهی است و مستلزم عزم و اراده و مشارکت همه ادارات و ارگان هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی باقرپور در آیین تکریم دادستان سابق شهرستان میبد، بیان کرد: فصل خصومت، رسیدگی به موضوعات و جرائم و اتهامات مطرح شده در دادسرا و برخورد با جرائم و ناهنجاری های اجتماعی از وظایف اصلی دادسراست که به آن اهتمام خواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد حفظ حقوق عامه، حقوق شهروندی و صیانت از آزادی های مشروع جامعه را دیگر وظایف دادسرا برشمرد و بیان داشت: دادستان بر حُسن اجرای قوانین در همه سطوح و ادارات نظارت خواهد داشت.

این مقام قضایی، به صنعتی بودن و مهاجر پذیر بودن شهرستان میبد اشاره کرد و گفت: صنعتی بودن و مهاجر پذیر بودن شهرستان برخی حواشی را برای شهرستان ایجاد کرده است، که مجموعه دادسرا در عین رعایت حقوق کارگران، از تولید و صنعت نیز حمایت خواهد کرد.

وی همدلی، تعامل و همکاری را مهمترین راهبرد موفقیت دانست و اظهار داشت: در عین حفظ شأن، جایگاه و استقلال قوا، برای خدمت به مردم و تأمین امنیت و آسایش آحاد جامعه از هیچ تلاشی در اسیه همفکری و همدلی فروگذار نخواهد بود. 

کد خبر 815839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha