تجربه پیشکسوتان دادگستری کمکی در جهت اصلاح ذات البین است

حداد با اشاره به اهمیت توجه به تجربه گفت: تجربه پیشکسوتان دادگستری کمکی در جهت اصلاح ذات البین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا حداد» در آیین تجلیل از بازنشستگان دادگستری استان یزد گفت: رویکرد جدید قوه قضاییه، توجه جدی به اصل رسالت؛ هدف و وظیفه شورای حل اختلاف یعنی حل و فصل و دعاوی با صلح و سازش است که در انجام این رسالت بزرگ، دست یاری به سوری قضات بازنشسته و کارمندان پیشکسوت دادگستری دراز می کند تا از تجربه سالها خدمت این افراد در تحقق هدف مقدس فصل خصومت کمک بگیرد.

معاون رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: : تجربه، معلومات و کوله باری از دانش و اندیشه در پیشکسوتان و بازنشستگان جمع است که می تواند در مسیر صلح و سازش استفاده شود.

وی گفت: وی در بخش دیگری از سخنان خود، به ضرورت تشکیل صندوق تعاون ویژه بازنشستگان اشاره کرد و بیان داشت: با همکاری یک بانک قرض الحسنه، می توان در یک قاعده مشخص، به همه بازنشستگان وام داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دراین شیوه چنانچه همه بازنشستگان عضو صندوق شوند و هر ماه یک وجه اندکی را بابت عضویت بپردازند، می توان وام کم بهره با اقساط نزدیک به دو سال را برای اعضاء در نظر گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در شورای حل اختلاف استان نیز این تجربه به خوبی اجرا شده و اکنون در هر ماه بین 10 تا 15 نفر برای اخذ وام کم بهره به بانک قرض الحسنه معرفی میگردند.

 

 

 

کد خبر 830866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha