تلاش مجموعه قضایی استان حمایت از تولید و صنعت و اشتغال است

شمس با اشاره به برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان یزد گفت: تلاش مجموعه قضایی استان یزد حمایت از تولید و صنعت و اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ «علی اکبر شمس » امروز در چهاردهمین جلسه ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی استان یزد گفت: تلاش مجموعه قضایی استان حمایت از تولید و صنعت و اشتغال است و این حمایت را در بستر ستاد استانی اقتصاد مقاومتی به صورت دقیق و کارشناسی شده دنبال می کند.

قائم مقام رئیس کل دادگستری یزد ادامه داد: ترکیب اعضای این جلسه به گونه ای تعیین شده است تا کار در مرحله  اجرا هم که بود بتوان در یک فرایند تعریف شده و در چارچوب قانون حمایت از تولید کننده و صنعتگر را انجام داد.

وی تصریح کرد: از دادسرا و مرحله تحقیق، شخص دادستان به عنوان عضو در این ستاد قرار گرفته و از معاونت های مختلف دادگستری، معاونت شوراهای حل اختلاف، معاونت پیشگیری از وقوع جرم، معاونت مالی و پشتیبانی و از سازمان های وابسته به قوه قضاییه نیز بازرسی استان، اداره کل زندان و ثبت واسناد در این ستاد عضویت دارند تا موضوع در دست بررسی در هر مرحله قضایی که وجود داشت بتوان بر آن اشراف داشت و رسیدگی کرد.

این مقام قضایی با اشاره به منویات مقام عظمای ولایت در مسئله رونق تولید و تأکید ریاست قوه قضاییه بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: این ستاد تنها برای حمایت از بخش تولید و صنعت تشکیل شده است تا حمایت قضایی از فعالیت های اقتصادی در یک کانال و مجرای سازمان دهی شده با بررسی دقیق ابعاد و زوایای مختلف صورت پذیرد

کد خبر 818134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha