خام‌فروشی معادن استان تبدیل به یک تراژدی تلخ شده است/ قرارگاه خاتم وارد میدان شود

پورمحمدی خواستار مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در معادن طلا و مس استان شد و گفت: خام‌فروشی معادن استان تبدیل به یک تراژدی تلخ شده است،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز(۱۹تیر) در دیدار فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و مدیران عامل مؤسسات وابسته در استان با بیان این‌که پروژه‌ها و اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در سراسر کشور، عامل افتخار است، اظهار داشت: بسیاری از پروژه های این قرارگاه عامل رونق و محرومیت‌زدایی در منتطق مختلف شهری و روستایی بوده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که اجرای پروژه های این قرارگاه در استان عامل اشتغال‌زایی نیز بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم مشارکت و سرمایه‌گذاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در چند پروژه کلان استان را شاهد باشیم.

وی بزرگترین اولویت استان آذربایجان‌شرقی را معادن دانست و افزود: بر این باور هستیم که قرارگاه خاتم نه به خاطر کسب سود، بلکه به دلیل خدمت به مردم و با ایمانی راستین و قوی، به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند.

پورمحمدی عملکرد قرارگاه خاتم الانبیا را موثر در رفع فقر و بهره‌مندی از امکانات در اقصی نقاط کشور دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، بیش از 90 درصد روستاهای استان از نعمت آب، برق و گاز بهره‌مند هستند ولی در حوزه ایجاد اشتغال برای جوانان، مشکل داریم و باید بیش از پیش به این موضوع توجه کرده و از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) نیز در این زمینه استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخشی از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت سدهای استان ادامه داد: سد حاجیلار و چند پروژه عمرانی دیگر در سفر آتی رییس جمهور به تبریز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پورمحمدی خواستار مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در معادن طلا و مس استان شد و گفت: خام‌فروشی معادن استان تبدیل به یک تراژدی تلخ شده است، این امر به هیچ عنوان اشتغال پایدار ایجاد نمی کند.

وی نسبت به واگذاری اجرای پروژه هایی همچون نفلین سینیت سراب به قرارگاه خاتم سازندگی خاتم الانبیاء اعلام آمادگی کرد و گفت: اعتقاد داریم قرارگاه خاتم در اجرای این پروژه ها نیز موفق عمل خواهد کرد.

کد خبر 808162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha