یزد نیازمند برگزاری جشن ها با رویکرد مذهبی همچون جشنواره زیر سایه خورشید است

طالبی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید گفت: ما در یزد نیازمند برگزاری چنین جشن‌هایی با رویکرد مذهبی هستیم.

محمد علی طالبی، استاندار یزد در حاشیه جشن زیر سایه خورشید یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: باید در اعیاد مذهبی مختلف در طول سال هم شهر و فضای استان را از این برنامه‌هایی که ارتقای روحیه معنویت و نشاط جامعه را در پی دارد، سرشار کنیم.

 

وی با بیان اینکه نیازمند برگزاری چنین جشن‌هایی با رویکرد مذهبی هستیم، گفت: یزد شهر مذهبی است و از یک سو با حساسیتی که مردم نسبت به اعتقادات و ارزش‌های دینی خودشان دارند و از سوی دیگر بسیار نیازمند نشاط هستیم بهترین کاری که می‌شود در زمینه نشاط صورت بگیرد، برگزاری چنین جشن‌هایی با رویکرد مذهبی در استان است.

 

استاندار یزد با بیان اینکه این جشن می‌تواند به افزایش نشاط در سطح جامعه کمک کند، آن را کاری بسیار ارزنده و قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: چه خوب است که از چنین برنامه‌هایی هم در دستگاه‌های دولتی و هم در نهادهای عمومی غیردولتی مثل شهرداری‌ها، شوراها و هم در سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌ها و هیات‌های مذهبی الگو قرار بگیرد.

 

طالبی تصریح کرد: باید این رویکردها را گسترش بدهیم و در اعیاد مذهبی مختلف در طول سال هم، شهر و فضای استان را از این برنامه‌هایی که ارتقای روحیه معنویت و نشاط جامعه را در پی دارد، سرشار کنیم.

کد خبر 808739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha