انتظارات از دادستان را بالا نبریم

طالبی با اشاره به مسئولیت پذیری تمامی مسئولان گفت: انتظارات از دادستان را بالا نبریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» در مراسم تکریم و معارفه دادستان استان یزد با حضور مسئولان استانی در محل سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد گفت: امروز در استان شاهد آرامش و امنیت در جامعه هستیم.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در طول شش سال گذشته در شورای تامین و مسئولیت هایی که داشتیم حتی یک مورد استاندار بر خلاف نظر دوستان تصمیم گیری نداشتیم و حتی در چالشی ترین تصمیمات نیز مبنای ما بر تفاهم بوده است.

طالبی تصریح کرد: در انتخاب دادستان جدید یزد، بومی بودن و اشراف بر مسائل استان و به عنوان جوان ترین استاندار استان اظهار خوشحالی می کنم که جوان ترین دادستان استان را امروز معرفی می کنیم و در کنار فرمانده سپاه الغدیر استان که به عنوان جوانترین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هستند امیدواریم به صورت فعال در کنار تجربه پیشکسوتان داشته باشیم.

وی ادامه داد: انتظارات را ما از دادستان بالا نبریم و این نباید باعث شود که مسئولان فرار از مسئولیت داشته باشند و همه باید مسئول و پاسخگوی مسئولیت خود باشند و این مسئولیت پذیری در تمامی بخش ها صورت گیرد و هرکسی نسبت به وظایف خود پاسخگو به مردم و رسانه ها و نهادهای نظارتی داشته باشد.

کد خبر 805155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha